Lirik Lagu Takkan Pisah – Eren

in Artis Malaysia,Eren

sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku

bila nanti orang tuamu tak meredhoi
dengan apa yang ku rasakan padamu
Semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku
Kau tak kan tinggalkanku
Tak kan pernah sayangku
Janjimu Janjiku untukmu

Takkan ada yang pisahkan kita
Sekalipun kau telah tiada
Akan ku pastikan
Ku kan memeluk menciummu disyurga

Jangan kau pergi tinggalkan aku
Bawa aku kemana kau mahu
Janjiku padamu
Jiwa dan ragaku
Mati pun ku mahu

Takkan ada yang pisahkan kita
Sekalipun kau telah tiada
Akan ku pastikan
Ku kan memeluk menciummu disyurga

Jangan kau pergi tinggalkan aku
Bawa aku kemana kau mahu
Janjiku padamu
Jiwa dan ragaku
Mati pun ku mahu

{ 26 comments… read them below or add one }

marliyana liyaa December 19, 2012 at 1:10 pm

lagu ini bebanar2 mnyentuk hati kecil ku.
Stiap aku mndengar lagu ini, psti ak mnangis nth mngpa ?
Mngkin, lirik lagu ini sma sprti kjdian yg prnah ak alami.

Reply

maizatul akma April 14, 2013 at 10:19 pm

aku suka gelaaaaaaaaa lagu nih .

Reply

purnami February 8, 2013 at 9:40 am

lgu in sangat menyenth d’hti,,,

Reply

emilyanna March 14, 2013 at 10:21 am

stiap qhu dgr lgu nie,,psti aqhu akn mngis..mngkn lgu nie da yg sma dlm prcntaan qhu dlu smsa brsmanya…

Reply

aziey n aziem selamanya March 27, 2013 at 10:06 pm

Sya suka lagu ni , doakan semoga saya ad jodoh dengan siti noor azliana n mohd hasrul adziem k … Amin , tq sbab doakn sya huhu … N semoga kami bahagia ke anak cucu .. Amin … Saya cinta dye sangat2 … N sya mnat eren !!!! Huhu

Reply

nur alfiah April 5, 2013 at 3:41 pm

lagu ini mmbuat hatiku sedih … entah knpa,mgkin ada yg sma dlam hidupku ini,, do’ain sja ya,smoga hjdsidhsuudshagytewquxdfhfhfhhfhfhfhhfhfhhfhhshdhdhdhdhhdhdhdhdhhdhdhdhdhhdhdhdhdhdhdhhdhdhdhdhdhdhhdhdhdhhdhdhdhdhhdhhdhdhdhdhdhdhdhhdhdhhdhdhdhhdhdhdhdhdhdhd

Reply

puput April 10, 2013 at 6:05 pm

lgu ini sama sperti kisah crita cnta ku saat ini

Reply

maizatul akma April 14, 2013 at 10:20 pm

best lagu nih

Reply

ellentyas@yahoo.co.id April 20, 2013 at 3:20 pm

I like it, kisahku & si dia (^_^) (>_<) (*_^) 'ยท'

Reply

azizah cweetz April 22, 2013 at 11:37 am

lagu ne mnyntuh bnget,, coz prsis xg qu alami saat ne,,

Reply

Roja April 22, 2013 at 9:48 pm

Mati pun ku mau,
bukan >>>Mati pun ku mahu

Reply

ling May 30, 2013 at 10:43 am

sama dgn situasi saya…saya ni cina, jatuh cinta pd dia yg beragama islam…tp dia sdh bpunya atas paksaan org tua, kami dua tetap bsama…saling menyayangi tp kini saya pula dijodohkan utk bkawin dgn org lain krn org tua juga….

Reply

cheaa June 18, 2013 at 4:00 pm

Lagu nie ada kaitan sikit lebih kurang dlm hidup saya…apa pun saya harap sangat saya dapat hidup dgn arwah suami saya di syurga buat selama-lamanya,walaupn cm dapat hidup 2 bulan lepas kawin di dunia…doakan saya&anak kami….

Reply

ika pieyqah kit July 13, 2013 at 11:04 pm

lgu nie mmg best gler.. mcm kisah cinta aku pulak.. nang best,.. x rugi lah slalu dgr lagu nie .. beeeeessssstt gleeeeeerrr!!!

Reply

syarifa September 29, 2013 at 1:15 am

lagu ini bikin hati qu menangis ya allah saat denger lagu ini mau nangis kejer

Reply

nayla October 15, 2013 at 9:57 pm

tersentuh bnget hati gw :’(

Reply

azaria December 16, 2013 at 8:40 am

ya allah lagu ini bermakna bgt buat hidup ku, karena aku tlah ditinngal anak ku tgl 21-10-2013 umur 16bln untuk selamanya, semoga zahwa disana bahagia ya nak….
mama selalu doain zahwa semoga zahwa dijadikan bidadari Allah di surga sana, Amiiiin……..
zahwa tidak sendirian. pasti mama kan jemput zahwa dan mencium zahwa disurga kelak….Amin

Reply

irma January 10, 2014 at 2:19 pm

akk banget ini lagu ,,, semoga ortuku dan ortunya luluh ma kekuatan cintaku dan cintanya,,,, aamiin

Reply

maykinyacici March 28, 2014 at 8:57 am

sssseeeeddddiiiiiiihhhhh eeeuuyyyhhh….

Reply

Yana Charlie's April 20, 2014 at 10:06 am

Is the best song ever i heard ! :’)

Reply

butler1905 June 25, 2014 at 10:10 am

Salam… Abg.. Umm.. Nak sgt tujukan lagu ni utk abg…. walaupun syg abg pd org makin kurang…. Umm… Huu.. Abg xpenah amek pic kite cam abg amek pic ngn rawdhah.. Huu.. syg nye abg pd die… Huu nape dlu xcam tu? T_T’ sian org… Cam hegeh2 je skrg.

Reply

Nayara ajah June 26, 2014 at 3:13 pm

Pengen nangis kalo dnger lagu ini..

Reply

Nayara ajah June 26, 2014 at 3:14 pm

Pengen bgt nangis.

Reply

Gestiwi della July 5, 2014 at 5:52 am

. Lagu ne persis dgn kisah cerita tentangq saat ne dgnx ,
sangat menyentuh hati ,, membuat saya sedih seteLah mendengar Lagu ne .
Semoga ortuq dan ortux dia , meridhoi kami menjeLang masa kebahagiaan kami . Amin ;(

.sukses eren

Reply

salshabilla September 8, 2014 at 3:57 pm

Pengen nangis denger ini lagu.soalnya lagunya mirip kisah q

Reply

aura September 13, 2014 at 9:24 pm

i like this song .can make me cray :’(

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: